16 Kas 2012

BB kremlere devam : Nivea BB krem






Herkese merhaba:)

CC kremler son sürat piyasada yer almaya başlayacakken biz BB kremlerden devam edelim:) Bu arada daha denemediğim bir kaç tane BB krem var,denediklerimden paylaşmadıklarımda,sırası da var  :) 

Nivea'yı ben çok severim.Onunla büyüdüm.Pınar'ın reklamı gibi oldu :)) Çok küçüktüm düşerdim de annem dizime yaralarımı temizler üzerine şu efsane mavi kapaklı Nivea kremi sürerdi nemlendirsin diye . Daha sonra Beaute serisi vardı bayılırdım maskaralarına, farlarına,hatta benim ilk renkli maskaram Nivea'dır:) Mordu rengi :)) . Hoş o seri neden gitti ben bilmiyorum:( Neyse, şimdilerde Nivea da BB krem furyasına katıldı. 

BB kremin ne olduğunu biliyoruz.Beauty Balm .Daha önceki postlarımda da yazdım ama bunda da yazmak istiyorum,belki de ilk defa buldunuz blogumu:) 

Bu kremler kırışık giderici,antiaging,iyileştirici,güneş koruması,nemlendirmesi,cilt tonunu düzenlemesi,kapatıcı gibi özellikleri vardır.Yani bir sürü krem yerine bir krem alırsınız.
Nivea BB kreme gelirsek eğer:) Madde madde gidelim bakalım:)

1- Kırışık önleyici: Ben bu kremlerden en az 4-5 tane kullanmam lazım ki anlamalıyım. BB kremlerin hiç biri bana göre kırışık önleyici olamaz, üstlerine yazılması lazım baştan:Üründen belirli ölçüde kullanmak şarttır diye. -1

2-Güneş Koruyuculuğu : Nivea'da SBF 10. Olmadı. Diğer bb kremlerimin yazılarına bakın.Çok düşük bir oran. Ayrıca pek de güneş kalmadı bunu bilemiyorum. Oran düşük ama -1

3- Antiaging: Yaşlanma karşıtı BB krem? Bilemiyorum ben bunu. / nötr kaldı.

4- Cilt tonunu düzenlemesi ve renk skalası  : Cilt tonu düzenlemesi ancak aynı tondaki bir kremle olur cildin. İki ifadeyi aynı anda alalım.  Arkadaş bir kremde nasıl olur da 2 ton olur? Bu nasıl olur Nivea?  Ben seni bu kadar severken sen bana bunu neden yapıyosun :)) ? Ben buğday tenliyim, açık ton bana uymaz diye medium to dark aldım. Aldım da noldu? Yüzümde koyu kaldı, tutuyorum çok az miktar alıyorum açık tonlu bir fondötenimle karıştırıyorum, ya da küçücük alıyorum . Bu hata belki ama yapabileceğim bişey yok. Ya da yaza kadar beklicem yanıcam anca :) Renk problemi var :( Bir de tester yokki hiç olmadı,kremlerin piyasada testerları olması lazım. Standlarında testerları denenmeli ona göre renk alınabilmeli .  -1

5- Nemlendirme: Hakikaten güzel bir nemlendirici. Yumuşacık yapısı var,Nivea'nın kendi kremlerine çok benziyor bu konuda seviyorum kendisini:) +1

6- Kapatıcılığı : Ortadan kötüye doğru ( Anlamsız oldu :))  Bende yer yer sorunlar var çok da kapatmadı,ayrıca yağlı ciltlere pek olacağını düşünmüyorum, gün içinde kullandım ve T bölgesi cildine sahip olan benim burnum ve alnım baya yağlandı ve pudraladım . -1

7- Kullanımı ve yapısı: Yapısı çok yumuşacık ve tam krem kıvamı var. Flormar'ın BB kremi gibi akmıyor.(Ona en çok kızdığım nokta) Kolayca geliyor ele ve uygulanıyor ve cilt tarafından emilmesi iyi . Kapaklar çok sağlam sayılmaz tek kolay açılıyor . +1

8- Kokusu: Nivea krem kokusu, benim bayıldığım krem kokusu .Harika :) +1

Fiyatı: Watsons 19,90 Migros 25,90 Buycosmo: 19,90 

Bir daha alırmıyım? Bunun cevabını size bırakıyorum:) 

Sevgiler


:)

2 yorum:

  1. tabikide hayır :) ben niveaürünlerini hiç sevmem çoookk kalitesizbir marka olduğunu düşünüyorum yazdıklarında düşüncemi pekiştirdi sağol;) almicam yani:)) watsons ın kendi bb s var pure beauty markasının onu denedin mi? ben onu merak edıyorum da:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben Nıvea'yı severım ama bu urunu sevemedım, en büyük sorunu rengi :( http://kardelenkardelen2220.blogspot.com/2012/11/pure-beauty-multi-function-bb-cream.html Watsons'ın bu ürününü yazdım, ayrıca Pure Beauty Jasmine BB kremini veya Smoothing BB kremini de öneririm

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.